Politica de Livrare/Anulare

În cazul Contractelor/Abonamentelor încheiate online, membrul are dreptul de a se retrage in termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestora, în condițiile prevăzute de legislația privind protecția consumatorului. În aceast caz, membrul trebuie să notifice FitGym de această intenție în termen la 14 zile calendaristice de la achiziționarea abonamentului, trimițând o cerere către adresa de email : fitgymconstanta@gmail.com.
Membrul a luat la cunoștință că abonamentul utilizat, adică acel abonament care are minim o vizită înregistrată în intervalul celor 14 zile calendaristice nu se încadrează în politica de rambursare/retur, prin urmare sumele platite nu vor fi restituite.
Membrul a luat la cunoștință că abonamentele oferite și achiziționate la un preț mai mic decât cel afișat ca fiind de bază, prin campanii sau prin alte reduceri cu caracter promoțional nu se încadrează în politica de rambursare/retur, prin urmare sumele platite nu vor fi restituite.
Vom efectua rambursarea fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a anula contractul.
Rambursarea se va efectua folosind aceleaşi mijloace de plată aşa cum aţi utilizat la tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care aţi convenit în mod expres să fie altfel; în orice caz nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursării.
În cazul achiziționării abonamentului în incinta clubului, sumele plătite de catre membri cu titlul de preț al abonamentului revin către FitGym și nu se restituie indiferent dacă Membrul utilizează efectiv sau nu serviciile menționate in Abonament, pe parcursul perioadei de valabilitate
a acestuia. În situația în care plata este efectuată pe seama Membrului de către o terță parte, acesta nu devine parte la contract și nu poate cere de la FitGym restituirea plății în nicio situație și nici nu poate exercita împotriva FitGym vreun drept, rezultând din sau în legătură cu prezentul Abonament.